Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет относно покупка на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Плюса" на 159ките (а и на повечето коли от това поколение), е че се скапват рано.
    Около 150-200 000км почват проблемите с дпф-а, вихровите клапи, маховика и/или съединителя.
    И понеже труда е скъп на запад, с рязан дпф е трудно да се кара там, а нов струва колкото колата, тогава европейците си продават колите.
    Така че е съвсем реално да си купиш 159ка на 180 000км.

    Преди 10тина години със спарка беше същата работа. На 120 000км е момента за ремъци, свещи и най-вероятно вариатора се е разтракал вече. И тогава беше много лесно да си купиш спарк на малко километри, щото имаше много належаща работа по него.

    Със старото 2.4жтд (10в) не беше така, щото мотора е много здрав и масово тези за продажба почваха от 300 000км
    Last edited by dhtj; d.m.y г., 11:12.
    156 2.0TS

    Comment


    • Една голяма част от колите нов внос са с леки удари, механични повреди, или както колегата горе подсказа, им е дошло времето да се сменят доста неща. Тва със смазаните половин-милионници не важи за Алфа, а за Ауди, бмв и Мерцедес предимно. 159 на 400 к е сменено всииииичко по нея,гаранция,или става само за части. Най-много се печели от леко ударени коли, които джамбазинът оправя и продава с надценка. Европейците си вземат обещетението и продават колата, понеже застарява и предстоят обслужване и ремонти, а ние тук доизносваме.
      (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

      Comment


      • Ей-й-й-й...

        Някои сте много предубедени...

        Я сега пък помислете, като на АРомео й се носи славата на чуплива марка автомобил, кой ще си я закупи с цел да кара по 150 000 или дори по 60 000км на година и да "се потроши" от ремонти.

        Купували са я нормални хора, с нормален пробег км.

        Повечето предполагам са я сменили защото са се ориентирали към друг нов автомобил, без значение дали е АР или друга марка.


        Така или иначе към настоящият момент е по-практично и може би изгодно поне според мен да се купува бензинов автомобил. Има и такива заводски на две горива - газ и бензин.Дори имаше и дизели такива, мисля на Ланча.

        Но и това с цените на горивото - кога дизел, кога бензин е по-евтин е относително. Цената варира по месеци и години.Дори сега като гледах ми се струва че в немалко държави от ЕС дизелът е по-евтиното гориво, а у нас е с между 10 до 20 стотинки по скъп от бензина.
        Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

        Comment


        • Служебната, която аз ползвам е на година и половина и на 13К км. В предишната фирма беше на 8 години и на 150 К км., та има и служебни с малък пробег. И двете са дизелови, т.е. това че е дизел, не значи автоматично, че е милионник. Всичко е въпрос на конкретен екземпляр. Тези не са Алфи, а БМВ и Астра, съответно.
          Личната ми 159-ка е на 190К, 10 годишна. Е, търсих я повече от половин година, но изпадат и такива.
          Shit happens, sometimes...

          Comment


          • Проблема на служебните не е толкова навъртяният пробег, колкото че са карани "като служебни".


            Comment


            • Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение

              п.с. за 12 години от първата ми кола (W123 ) до момента съм сменил над 20 автомобила и много добре си личи, кой тук говори от собствен опит и кой е предубеден от опита и знания на приятели/познати


              Ето ти кола на 5 млн километра. Ако не ти кажат, че е на толкова и не е ретро автомобилът - в България спокойно с този вид може да мине за кола на максимум 200-300 хил км

              http://www.actualno.com/cars/50-godi...ws_558632.html

              Между другото втората ми кола, която ползвам за работа, е по километраж на 512 хил км .
              Не е до километраж толкова, а до късмет.

              Comment


              • Стига жълта хроника....нека мнение да дават в тази тема,тези който са карали въпросната кола минимум една година.....
                п.п...иначе ще ви кажа вица, защо не се прави секс на публично място..)
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • Той и бати веднъж гледал един като яде кифла, много вкусно било...
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Който не разбира от коли и не знае, какво да гледа, се интересува от пробег.

                    Останалите си купуват читави екземпляри и си ги ползват с кеф, пък били те и на 1 млн. км.
                    Тоооооочно!
                    Преди месец добър приятел и съсед си купи Жулиета 2.0jtdm/170кс. на 362 000км за 6 000 евра. Та въпреки пробегът, автомобилът е избиран със сервизна история(истинска) и мога да кажа, че се държи просто перфектно. Има някои забележки, като счупено ляво огледало и седалките са просто амортизирани, но двигател и силово предаване е перфектно. Външно и вътрешно - табло, кори, таван са перфектни, ДПФ-ът си е наред, не губи масло грам масло 0W30(7000 км вече), съединителят си е перфектен, няма шумове, тракане, тресене и тн. Освен, че EGR-ът прави простотии от време на време, което се оправя с нов, или по стандартната процедура "зеленчук", няма какво повече да се прави. Проблемът със седалките, с едно претапициране, или някои добри втора употреба се оправя.
                    '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                    Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                    Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                    Comment


                    • https://www.mobile.bg/11516783556394540

                      Пичове, подлакътника такъв цвят ли е заводски , или трябва да е бежов като седалките и е имало претапициране?
                      156 2.0TS

                      Comment


                      • И на моята е черен а седалките са бели.

                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 11:25.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Малко след като закупих моята имах съмнения - коженият ми салон светлокафяв, а опората за лакът беше черна.

                          Гледах снимки на една камара 159-ки с кожен салон.

                          Огромната част бяха черни, но имаше и светлофяви.

                          Сега мога да кажа, че на всички 159-ки подлакътникът е ЧЕРЕН, като дори кожата според мен е изкуствена.

                          В интернет се предлагат "изгъзици" с друг цвят кожа и можеш да смениш не само кожата на подлакътника, но на ръчната спирачка, така че да съотвестват на цвета на кожения салон.

                          За моят кожен салон се предлагат в светлокафяв цвят.

                          Черното е оригиналното излязло от завода, но има и други изгъзици:

                          http://shop.alfisti.net/Tuning-Styli...ml?language=en


                          https://www.google.bg/search?q=Leath...w=1371&bih=634

                          За някои бежови салони съм виждал може би(не съм сигурен) с бежова кожа.
                          Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                          Comment


                          • В eper можеш да видиш с какво е излязла от завода.


                            Comment


                            • Елементарно е.
                              Черно табло, черен подлакътник.
                              Кафяво табло, кафяв подлакътник.
                              Светло сиво табло, светло сив.
                              При Брера може и червено табло и подлакътник.
                              1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                              Comment


                              • Да, така изглежда.

                                Но в ePER не може да се провери. За моята излизат 3 цвята на подлакътника и нито един не е зачеркнат.

                                Така че по ePER не може да се направи точна справка.
                                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

                                Comment

                                Working...
                                X